بدون شرح!

 

تولد!

سلام دوستان عزیز،حال همگی خوبه؟تابستون خوش میگذره؟ خب خدا رو شکر....

داشتم فکر میکردم که ترم های ۱و۲و۳،اکثرمون عجب اوضاعی داشتیم! طولِ ترم رو با بی خیالی سپری میکردیم و همین که آخر ترم فرا میرسید،میدیدیم ای داد بی داد،هیچ کدوم از جزوه هامون کامل نیست،اون وقت بود که سردرگم میموندیم که باید چی کار کنیم و از کی جزوه بگیریم، آه چه دوران سختی بود!

ولی بالاخره ترم ۴،یکی از آقایون باجربزه ی کلاس،رسمی رو بنا نهادن که همه ازش بهره مند شدن،ایشون ،کار جزوه نویسی رو گروهی کردن،کاری کردن که هم ماها که تا قبلش جزوه نمی نوشتیم،بی کار نمونیم و هم اونایی که همیشه جزوه مینوشتن و بقیه آخر ترم ازشون جزوشون رو میگرفتن،کمتر خسته شن....

امروز،تولد همین آدمِ بالیاقت و کاردانه،کسی که خوب میدونن"آینده کتابی است که امروز مینویسیم" پس میخوان "چیزی بنویسن که فردا از خواندنش لذت ببرن":

                          جناب آقای دکتر"شهریار   خان احمدی"

                 

تولدتون مبارک آقای خان احمدی،با آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون

 

اطلاع رسانی...(خبر فوری)

با سلام خدمت دوستان و همکلاسی های گرامی

من با توجه به حوادث یکی دو روز اخیر تو اینترنت مشغول بدست آوردن اطلاعاتی از زلزله و ...بودم

که با سایت زیر آشنا شدم

world-earthquakes.com

وقتی از اون بازدید کردم مطالب قابل توجهی دیدم که خواستم شما رو هم از اون مطلع کنم.

البته هدفم از گذاشتن این پست به هیچ وجه ایجاد تشویش و نگرانی بین شما نیست،فقط خواستم بگم باز هم تا 48 ساعت آینده بعد از گذاشتن این پست هشیار و گوش به زنگ باشین تا در صورت خطرات احتمالی بعدی بتونین وضعیت رو به درستی مدیریت کنین.

در این سایت مکان هایی در جهان که احتمال وقوع زمین لرزه در آن تا 48 ساعت آینده وجود دارد نوشته شده بود که ایران را هم با رنگ قرمز در صدر آن درج کرده بود و

بیان داشته بود که احتمال وقوع زمین لرزه ای شدیدتر با قدرت 7 ریشتر در آذربایجان شرقی طی 48 ساعت آینده وجود دارد.

که احتمال وقوع این زلزله بیش از 50 درصده ولی بازم میگم این فقط یک احتماله و وقوع حتمیش معلوم نیست ولی خواستم همه شما گوش به زنگ باشین و به دوستان و آشنایانی که از این احتمال بی خبرن اطلاع بدین تا

در صورت وقوع احتمالی به وضعییت آگاهی داشته باشن.

البته ناگفته نماند که زمین لرزه ی 3 روز پیش رو هم پیش بینی کرده بود که درست هم از آب دراومد و...

پس مراقب خودتونو عزیزاتون باشین.

پيام تسليت

با توجه به زلزله هاي شديد عصر ديروز در آذربايجان شرقي و فوت و زخمي شدن تعداد زيادي از هم وطن هاي عزيزمون اين فاجعه عظيم رو تسليت عرض كرده و براي باز ماندگان اين حادثه صبر عجيل آرزو منديم. و اميد واريم هرچه زودتر به آسيب ديدگان اين فاجعه كمك رساني شده و زندگي خود را دوباره از سر گيرند.


به گزارش خبرگزاريا مردم زلزله زده نياز شديدي به خون و آب معدني دارن اگه تونستيد كمك كنين

پروگریا

تنها 88 نفر به این بیماری مبتلایند
- تا به حال چیزی در مورد پروگریا شنیده‌اید؟ این بیماری مخصوص بچه‌هاست؛ بچه‌هایی که خیلی زود پیر می‌شوند، موهایشان می‌ریزد و در نهایت بر اثر سکته قلبی یا مغزی جان می‌بازند …

وقتی تنها فرزند لزلی گوردون و همسرش، اسکات برنز بیمار شد، هیچ‌کس نتوانست بیماری او را تشخیص دهد. سام همین‌طور لاغر و نحیف مانده بود و به وزن ایده‌آل سنش نمی‌رسید، هیچ دندانی در نیاورده بود و موهایش کم‌کم داشت می‌ریخت!

                                     

ادامه نوشته

تاجر

در روزگار قدیم تاجر ثروتمندی بود که چهار همسر داشت.......
ادامه نوشته

وقایع اتفاقیه................. The END!

فوووووووووووووووووت! فوووووووووووووووووووت! ههههههههااااااااااااا...........قیژژژژژژژژژژژژژ ، قیژژژژژژژژژژژژژ! Uh! تمیز شد! چه گرد و خاکی گرفته این وقایع اتفاقیه............

خب ، یک دو سه آزمایش میشه........ یک دو سه ......... سلام .... لام ..... لام ...... لام....... إکو زیاده ، کمش کن .... ن ..... ن .....ن........

خیل خب! درست شد مثه این که.......

سلااااااااااااام وقایع اتفاقیه! دوست خوبم ، چگونه ای؟ تو این مدت که به غیبت کبری رفته بودی خیلی اتفاقا افتاده اما حیف که نبودی و ندیدی و ننوشتیشون تا ملت ببینن و بخونن و بخندن و تو نظرات بهت گیر بدن که چرا بودی و دیدی و نوشتیشون!........ اما ملالی نیست ..... امروز اومدم تا دوباره گرد از چهره ی غبار گرفتت بگیرم تا در گمنامی و فراموشی از بین نری و یه اختتامیه ی باشکوه واست بگیرم.......... پسسسسسسس........... این تو و این هم اختتامیه ی وقایع اتفاقیه!

سلاااااااااااام بچه ها ، همکلاسی ها و دوستان عزیز..... حالتون چطوره؟ مثه این که این مدت که نبودیم خیلی بهتون خوش گذشته....اما نگران نباشید، خودتونو واسه یه حالگیری اساسی آماده کنید....

 یادمه بچه که بودم یه بار با یه آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها میچرخه یا نه!!!! تازه هی چند بارم پشت سر هم این کارو کردم ، چون هرچی میزدم هیچ اتفاقی نمیوفتاد!!!! بعدنا دیدم این سنت حسنه رو خیلی ها هم به روشها و شیوه های گوناگون انجام میدن! عین استادای الان! عین جزنی و جزنیها که با یک بار کوبیدن آجر (توهین)  تو سر آدم دلشون خنک نمیشه و هی چند بار و چند بار این کارو تکرار میکنن تا شاید دلشون خنک شه و تا  اون پرنده ها و ستاره ها رو رو سر آدم ندیدن دست وردار نیستن ، اما باز خیالی نیست......... فقط باید بدونن که یک روز اون آجره دست ما هم میوفته ! بله نیما خانم ......

خب ، این پدر سوخته ها رو که ول کنیم میرسیم به وقایع اتفاقیه ی خودمون...... تو این شماره با وقایع اتفاقیه سفری خواهیم داشت به آینده تا ببینیم بالاخره به سر بر و بچه های کلاس مهر 89 چی میاد؟!!! چرخی خواهیم زد در کلاس پروفسور بابازاده و خاطراتی رو از ماجراهای "من و حراست"! واستون نقل خواهم کرد . همچنین با پیش گویی های "سعیداموس (بر وزن نوستراداموس)" همراه خواهیم شد و در آخر هم در فتوگالری وقایع اتفاقیه مجموعه ای از سوژه های کلاسی رو از نظر خواهیم گذراند.

این شما و این هم "وقایه اتفاقیه............The END "

ادامه نوشته

تولد!

سلام خدمت همه ی همکلاسیای عزیزم! در خدمتتون هستم با تبریک تولد یکی از همکلاسیای خوبمون:

ایشون،تو یه شهر پر از کلوچه های خوشمزه چشم به جهان گشودن،مقاطع تحصیلی مختلف رو با موفقیت،یکی پس از دیگری،پشت سر گذاشتن و در نهایت ،با تلاش و پشتکار فراوانی که داشتن،تونستن سد کنکور رو هم بشکنن و تو رشته ی پزشکی شهر ارومیه ـ به عنوان یک ورودی مهر  ۸۹ـ پذیرفته شن،تا جایی که ما،به عنوان هم ورودی های ایشون،میخوایم روز تولدشونو تبریک بگیم!میخوایم تولد کسی رو تبریک بگیم که حقیقتا" با شخصیت،مهربان و نوع دوست هستن،کسی که از دید یکی از بهترین دوستاشون،"یه پارچه آقا در معنای حقیقیش"هستن: 

                        آقای دکتر"محمد امین کوهستانی"

              

تولدتون مبارک آقای کوهستانی!،با آرزوی بهترینا براتون .

عمل قلب

دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم ؟
پسر: آره عزیز دلم . . .
دختر: منتظرم میمونی ؟
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند و گفت ، منتظرت میمونم عشقم . .
دختر: خیلی دوستت دارم . .
پسر: عاشقتم عزیزم . .
.
.
بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت ، به هوش می آمد ، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد ..
پرستار : آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی . .
دختر: ولی اون کجاست ؟ گفت که منتظرم میمونه به همین راحتی گذاشت و رفت ؟
پرستار : در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت ؛ میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده ؟
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد .. آخه چرا ؟؟؟؟؟!!
چرا به من کسی چیزی نگفته بود .. بی امان گریه میکرد . .
پرستار: شوخی کردم بابا !! رفته دستشویی الان میاد


وقایع اتفاقیه ای در راه است .....

دوستان سلام ، شرمنده بازم مزاحم میشم. دلم نیومد این وقایع اتفاقیه رو که با عشق به وجود آورده بودمش!!! و با ناز پرورشش داده بودم رو همین جور به امون خدا ولش کنم ، فلذا تصمیم گرفتم علی رغم مشکلات فررررراوان یه اختتامیه واسش بنویسم..... تو این دو سه روزه با کلی عکس و مطلب آمادش میکنم. در ضمن یه خبر دیگه: این صندلی داغ هم آماده س ، متنشم نوشتیم ، هر موقع شهریار صلاح دونست میذارتش رو وب.

آها ! این تبریک تولدهارم قرار شد خانوم هاشمی زحمت بکشن همشونو بنویسن. البته باید یکی از بچه هارو باهاش صحبت کنم تا به کمک خانوم هاشمی بیاد.

خب ، اینم از این! بعد نگید سعید نامرد بود وسط کار ول کرد رفت!

صندلی داغ 18

سلااااااااااام ، الان من (سعيد) و شهريار نشستيم تو اتاق كامپيوتر دانشكده و داريم به اذهان خسته مون فشار مياريم تا بالاخره يه متني واسه اين هات سيت بخت برگشته پيدا كنيم و برگزارش كنيييم ...

همونطور كه ميدونيد بنا بر انتخاب مهمون قبلي صندلي داغ سر كار خانم ناديا پاشازاده ، مهمون اين شماره صندلي داغ كسي نيست جزززززززززز

بهزااااااااااااااااااد فرخييييييييييييييييي

در وصف كمالات اين موجود غريب و شي عجاب همين بس كه كارخانه ي اپل بعد از فوت جناب استيو جابز ، دعوت نامه اي رو به ايشون تقديم كردن و به دليل استفاده صحيح ايشان از محصولات اين كارخانه اونو به عنوان رياست شركت انتخاب كردن ولي بهزاد اين پست رو در كمال تواضع قبول نكرد...... يعني يه همچين شخصيتين ايشون!!!!!!!! گفتيم كه حواستون جمع باشه كه چي سوال ميپرسيد....... خلق و خو  و ويژگي هاي ديگر ايشون رو هم طي اين صندلي داغ خواهيد فهميد....

                                               

 آها يه چيزي يادمون رفت بگيم:  ركورد fruit ninja ش هم ۱۳۴۸ه!!!!!!! آره ديگه ، گفتيم ، يعني يه همچين شخصيتيه!!!!!!!

         

اين شما و اين هم صندلي داغ ۱۸ ..................... كك بهزاد فرخي!