ماجرای ریه
ریه مجددا ۱ الی ۱.۵ نمره با توجه به اعشار نمره ی هرکس اضافه شد. اما متاسفانه ۳ نفر باز نمره شون نرسید و پاس نشدن. نمرات امروز بعد از ظهر یا فردا صبح روی سایت قرار میگیرن.
آرامش ذهن
"10 روش برای داشتن ذهنی آاااارام"

ماجرای فارما
.::اخبار جدید آخر پست اضافه شده است ::.
کار عملی سیستم های اطلاع رسانی

این کار عملی رو انجام بدید و تا روز سه شنبه به آدرس زیر ایمیل کنید
بر اساس کیفیت کارها از 1 تا 4 نمره به هر کس تعلق خواهد گرفت.
هشدار: فقط تا فردا ساعت ۱۱ فرصت دارید کار عملیتونو واسه من بفرستید تا تحویل استاد بدم. ساعت ۱۱:۰۱ دقیقه دیگه از مسئولیت من خارج میشه! بعد اون یا خودتون دستی بیارید تحویل استاد بدید یا با کس دیگه ای هماهنگ کنید، چون از روز چهارشنبه احتمال ۹۹٪ ارومیه نباشم. و علاوه از اینا خود استاد هم deadline یک هفته رو تعیین کرده واسه تحویل کار عملی.
حرفهایی ، اتفاقا برای گفتن!

یک بیماری مزمنه که بیشتر در مناطق سردسیر علی الخصوص مناطق شمال و شمالغرب ایران و در مکانهایی که تجمع دانشجویان پزشکی نابالغ وجود داره ، دیده میشه. Prevalance بیماری در مرد و زن برابر و عموما در سنین 20 تا 25 سالگی هست.
اتیولوژی: به 3 بخش تقسیم میشه:
1) عدم نگارش جزوات: این حالت وقتی ایجاد میشه که صورت بعضی از دوستان تبدیل به سنگ پای قزوین میشه! من به شخصه تصور نمیکنم کسی تو این کلاس (به غیر از چند نفر که کامل جزوه هاشون رو نوشتن) ادعایی در مورد جزوه ها داشته باشه. پس دوست عزیزی که اومدی نظر گذاشتی و در مورد عدم نگارش جزوه توسط بعضیا اظهار نظر میکنی، اسمتو بگو تا جوابتو بدم.
2) پشمی فرض شدن گوشها: یعنی وقتی یک نفر بقیه رو بووووق! فرض میکنه. در همین راستا اعلام کنم که بنده به هیچ عنوان چشمداشتی تو مدیریت وبلاگ ندارم و با اکراه و صرفا به دلیل اینکه نتونستم از روی دوستان بگذرم قبول کردم وبلاگ رو بگیرم. پس اون کسی که اعلام کرده نمیخاد وبلاگ دست پسرا باشه بفرماد جلو، این ریش، این قیچی. واقعا خنده داره بعد فیزیوپات هنوز نشستیم سر مدیریت وبلاگ بحث میکنیم. ولی فقط اینو بدونید گوشهای ما پشمی نیست.
3) بی جنبگی بعضیها: من یادم میاد قبلنا اکثر پستهام نظر سنجی شون آزاد بود و واقعا جماعت خیلی قشنگ عادت کرده بودن به این حالت. حالا نمیدونم چه بر سر این وبلاگ اومده که تا یه دونه پست نظر سنجیش آزاد شده همه حمله کردن و به نماینده و این و اون فحش و بد و بیرا نوشتن و توهین کردن. واقعا جای تاسفه. و یه نکته ای رو به صورت پارازیت اینجا بگم که یکی از مشکلات بسیار بزرگ ما ایرانی جماعت تعصب کوره. فقط صرف اینکه من با فلانی بیشتر ارتباط دارم میشه معیار و ملاک قضاوت ما و بدون این که واقعیت رو در نظر بگیریم شروع میکنیم به دفاع کردن از یه نفر و این میشه که همان ایرانی که هستیم، میمانیم.
خب ، امیدوارم با این بیماری به طور کامل آشنا شده باشید و هیچ موقع بهش مبتلا نشید....
افزایش نمره سیستم!
بچه ها! دیروز رفته بودیم پیش دکتر رشیدی، گفت هرکی بخواد نمره ش بالا بره میتونه یه کار عملی برداره، به ما گفت به بقیه ی همکلاسیاتونم بگین، میتونین زنگ بزنین ستاد تا وصل کنن اتاقش، کار عملی هم گفت درحد همون word و end note هست.
اطلاعیه
1. جشن روپوش سفید حوالی یکم اسفندماه، از طرف EDC برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی برگزار خواهد شد.
2. زمان ثبت نام برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی تمدید شد و علاقه مندان به شرکت در این المپیاد، میتوانند برای ثبت نام به وب سایت دانشگاه: معاونت آموزشی داشگاه، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، بخش المپیاد علمی به آدرس : edc.umsu.ac.ir مراجعه نموده و فرم ثبت نام را پش از تکمیل، به این آدرس ایمیل نمایند: edc@umsu.ac.ir
یا قمر بنی هاشم 2!
به هر حال، هر چی که نباشه یک نفر پیدا شد که تره ( و چه بسا شیویت!) واسه اون پست "یا قمر بنی هاشم" ما خورد کرد، حالا کار نداریم بالاجبار بود یا چی ولی چن روز پیش خانم بالنده در راستای پست یا قمر بنی هاشم اینجانب، جزوه ای رو به من تحویل دادن تا آپلود کنم که محتوی جلسه "ILD" دکتر مهدیا غلامنژاد هست... (این جلسه رو ترمای پیش کس دیگه ای تدریس کرده بود، این ترم استادمون فرق میکرد و خانم بالنده با اشراف کامل به این موضوع، اقدام به نگارش این جلسه نمودند و ما از طریق همین تریبون از ایشون کمال تشکر رو داریم)
سخن کوتاه کنم، از اونجا که این چند روز تو تحریم (غیر فعال شدگی!) توسط مدیریت به سر میبردیم، امروز که تحریم ها شکسته شد اومدم تا این جزوه رو آپلود کنم. و اصولا باید امروز میذاشتمش تو چاپ و تکثیر ولی متاسفانه کلا فراموشم شد. شرمنده ....
این شما و این هم جزوه ی ILD
فعلن از این لینک استفاده کنید ، تا اونیکی درست شه:
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=249d33af70b3ca953bbbeaa833ed3ec5

سوگند نامه پزشکی: