.......::User Guide::.......
Sometimes things aren’t exactly the way we R always imagining ,…...... They R even BETTER!
سلام. این بخش در واقع همون بخش ارتباط با ماست که تو جاهای دیگه میبینین. تو این قسمت میتونین هر چه دل xx-smallتون! (تنگتون!!) میخواد بگین.... هر نظری در مورد وبلاگ و ما یحتوی + نویسندگان و اساتید و همکلاسیها و ... داشتین تو این قسمت میتونید ثبت کنید.
و آمااااا...
یک نکته ی بسیار موهوم! : و اونم این که بدون شک این وبلاگ بدون همکاری شما دوستان هیچ ارزشی نداره و اگه کمک شما نباشه باید در وبلاگ رو تخته کرده و گل بگیریم!!!! فلذا ما در حد تیم ملی نویسنده جذب میکنیم.... هر کس که خواست با ما همکاری داشته باشه ما با کمال میل ازش استقبال میکنیم ، فقط کافیه که ایمیل خودش رو به صورت نظر خصوصی برام بفرسته یا این که یک ایمیل به آدرس
ارسال کنه تا من در ظرف مدت حداکثر سه روز نام کاربری و رمز پیش فرض رو واسش ارسال کنم.
--------------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر ...................................... سعید تقوی فر
سوگند نامه پزشکی: