Sometimes things aren’t exactly the way we R always imagining ,…...... They R even BETTER!

سلام. این بخش در واقع همون بخش ارتباط با ماست که تو جاهای دیگه میبینین. تو این قسمت میتونین هر چه دل xx-smallتون! (تنگتون!!) میخواد بگین.... هر نظری در مورد وبلاگ و ما یحتوی + نویسندگان و اساتید و همکلاسیها و ... داشتین تو این قسمت میتونید ثبت کنید.

و آمااااا...

یک نکته ی بسیار موهوم! : و اونم این که بدون شک این وبلاگ بدون همکاری شما دوستان هیچ ارزشی نداره و اگه کمک شما  نباشه باید در وبلاگ رو تخته کرده و گل بگیریم!!!! فلذا ما در حد تیم ملی نویسنده جذب میکنیم.... هر کس که خواست با ما همکاری داشته باشه ما با کمال میل ازش استقبال میکنیم ، فقط کافیه که ایمیل خودش رو به صورت نظر خصوصی برام بفرسته یا این که یک ایمیل به آدرس

taghavifar92@yahoo.com

ارسال کنه تا من در ظرف مدت حداکثر سه روز نام کاربری و رمز پیش فرض رو واسش ارسال کنم.

--------------------------------------------------------------------------------------------

با تشکر ...................................... سعید تقوی فر