اطلاعیه 1
گروه های اندام عملی
زمان تشكیل كلاس برای همه گروه ها : یكشنبه
|
گروه چهارم- ساعت 4تا5 |
گروه سوم- ساعت 3تا4 |
گروه دوم- ساعت 2تا3 |
گروه اول – ساعت 1تا2 |
|
نگهدار |
محسنی راد |
کوهستانی |
آیرم لو |
|
شعبانی |
تقی زاده |
ندایی |
رضازاد |
|
بابایی |
شکری |
علیزاده |
طاهری |
|
منفرد |
فضیلت |
علیشاهی |
پاد |
|
محبی |
امانی |
ابری |
عبرت |
|
نوگلی |
سلیمی |
پولادی |
آذری |
|
شیرزادی |
مقراضی |
میربها |
صالح زاده |
|
بالنده |
هاشمی |
یاسمی |
فرخی |
|
گل صنم لو |
سیفی |
کریمی |
صالحی |
|
نوبخت |
خانم عباسی |
پاشازاده |
تقوی فر |
|
ناصری |
صدیقی |
قلی پور |
محمد زعی |
|
یوسفی |
قهرمان پور |
عباسی |
|
|
خدابنده |
بهروزپور |
رحیمی |
|
|
محمودی |
ممی زاده |
|
|
1- این گروه ها احتمالا تغییر خواهند کرد
2- اونایی که اسمشون تو لیست نیست بیان بگن تا اسمشونو اضافه کنم !
3- دکتر پور حیدر فرمودن که نیم ساعت زمان همه گروه ها تغییر کنه یعنی قبلا 5/12 بود الان 1 و ...
4- حتما سعی کنید گروه فیزیوتونو براساس این گره بندی انتخاب کنید تا برخوردی (اعم از فیزیکی یا ... !!!) پیش نیاد !
5- گروه بندی بیوفیزیک هنوز معلوم نیست ولی احتمالا میفته اون سه شنبه هایی که بهداشت نداریم و یا چهارشنبه ها ساعت دوم و یا به احتمال ضعیف تر چون دکتر غربالی وقتشون خیلی محدوده شاید یه گروه بیفتن پنج شنبه ها ! (البته کلاس بیوفیزیک عملی فقط 5 جلسه طول می کشه خیلی جای نگرانی نیست )
6- کلاس بهداشت فعلا سه شنبه ها : جلسه اول از 5/8 تا 10 و جلسه دوم از 5/12 تا 2 (دو هفته یکبار )
7-احتمال داره این هفته کلاس فیزیو عملی چون دکتر میلانی و دکتر حشمتیان وقت ندارن به جای سه گروه 2 گروه باشه (فقط این هفته) – البته این امکان هم هست که اصلا تشکیل نشه !
8- ضمنا نگید گروه اول تعدادشون کمه و گروه خوبیه همون طوری که گفتم یه عده اسمشون تو این لیست نیست ، بعدا که اضافه شدن همه گروه ها تعدادشون تقریبا برابر میشه !
سوگند نامه پزشکی: