آخه اینم روزه واسه به دنیا اومدن! والاه! ملت میرن تابستونی ، پاییزی به دنیا میان. اد اومده اولین روز بهار به دنیا اومده!   با خودش فکر نمیکرد فردا یکی بخواد تبریک تولد تو وبلاگ واسش بذاره چه گلی باید به سرش بگیره؟!! به هر حال...........

تو یه شهر L شکل به دنیا اومد! از همون اولشم معلوم بود استعداد خاصی تو خوشتیپی داشت ، بی خیالی و خونسردیش روی خیار رو هم کم کرده بود!!!! مفیدترین کاری که تونست تو زندگیش انجام بده درس خوندن بود. اونقدر درس خوند ، خوند ، خوند و باز هم خوند تا جایی که ... پدر پدربزرگ کتابهاشو مورد عنایت قرار داد و تونست دکتر شه!

 امروز روز تولدشه! روز تولد کسی که با واژه ای به اسم "ضبط ماشین" بیگانه هست! "دایی جان" کلاس!(جمله معترضه!: ایشون پارسال دایی شده و از بس از خواهرزادش عکس گرفته که عنقریب دوربین موبایلش خواهد سوخت!) کسی که تونست این ترم به مقام "الفیت (الف شدگی)" نائل بشه!

این آدم خوش به حال کسی نیست جز

جز

جز

.

.

.

.

.

.

محمد علی                  شاهی!

 

محمدجون ، تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک!

(((یک فروند پی نوشت: بچه ها ، تصمیم گرفتم از امروز ، یعنی اول سال، تبریک تولد بچه هارم تو وبلاگ بذارم . اما یه خورده واسم سخته تنهایی همه شونو بنویسم ، بنابراین از یکی از دوستان خواهش میکنم بیاد باهام تو امر خیر نوشتن تبریک تولد همکاری کنه! منتظرم ، مررررسی)))