BirthdaY
تو یه شهر L شکل به دنیا اومد! از همون اولشم معلوم بود استعداد خاصی تو خوشتیپی داشت ، بی خیالی و خونسردیش روی خیار رو هم کم کرده بود!!!! مفیدترین کاری که تونست تو زندگیش انجام بده درس خوندن بود. اونقدر درس خوند ، خوند ، خوند و باز هم خوند تا جایی که ... پدر پدربزرگ کتابهاشو مورد عنایت قرار داد و تونست دکتر شه!
![]()
امروز روز تولدشه! روز تولد کسی که با واژه ای به اسم "ضبط ماشین" بیگانه هست! "دایی جان" کلاس!(جمله معترضه!: ایشون پارسال دایی شده و از بس از خواهرزادش عکس گرفته که عنقریب دوربین موبایلش خواهد سوخت!) کسی که تونست این ترم به مقام "الفیت (الف شدگی)" نائل بشه!![]()
این آدم خوش به حال کسی نیست جز
جز
جز
.
.
.
![]()
.
.
.
محمد علی شاهی!

محمدجون ، تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک!

(((یک فروند پی نوشت: بچه ها ، تصمیم گرفتم از امروز ، یعنی اول سال، تبریک تولد بچه هارم تو وبلاگ بذارم . اما یه خورده واسم سخته تنهایی همه شونو بنویسم ، بنابراین از یکی از دوستان خواهش میکنم بیاد باهام تو امر خیر نوشتن تبریک تولد همکاری کنه! منتظرم ، مررررسی)))
سوگند نامه پزشکی: