سلام!

امیدوارم تعطیلات بهتون چسبیده باشه و  ازش استفاده لازم رو برده باشین! ما که تا به خودمون جنبیدیم و چشامون باز کردیم، دیدیم این تعطیلاتم رفت و به بطالت گذشت و بازم باید بریم رخ زیبای اساتید رو به نظاره نشسته و چرت بزنیم! هییییییییییییییی......

 خیلی خب ، و آما بریم سر اصل مطلب:

اولا روز دوشنبه مورخه ی ۱۴ فروردین کلا تمام کلاسامون تعطیله!

اما روز سه شنبه مورخه ی ۱۵ فروردین کلاس دکتر جزنی و شهابی دایره ولی به صورت اختیاری ، یعنی حضور و غیاب نداریم ، با این حال همونطور که قبلا هم گفتم شهابی گفته اگر که کلاس به ۲۵ نفر نرسه از هرکس یک نمره کم میکنه ، بنابراین من و خانم شعبانی از بچه ها آمار گرفتیم و به زور هم که شده این ۲۵ نفر انسان فداکار رو لیست کردیم. الان تو ادامه اسامی این دوستان رو عرض میکنم ، در ضمن یه نکته رم اضافه میکنم که سعی خواهیم کرد واسه اونایی که زحمت میکشن از تعطیلاتشون میزنن، یه نمره ی اضافی هم از دکتر شهابی بگیریم ! حالا این اسامی این ۲۵ نفر ، کس دیگه ای هم اگر خواست زحمت بکشه تشریف بیاره چون هر آن ممکنه واسه یکی از بچه ها خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد و نتونه بیاد...

۱)همت عبرت ۲) آکام صالحی ۳) احسان کریمی ۴) آرتین!!!(فرزام) بهزاد فرخی ۵) حامد محمودی ۶) کیا بلورانی ۷) نعمان خان محمدزئی سینا صالح زاده ۸) مسعود یاسمی ۹) شهریارخان احمدی ۱۰) مرتضی قلی پور ۱۱) مهدی عباسی ۱۲) علی قهرمانپور نقده ۱۳) سهیل نعمتی ۱۴) خودم

خب این از پسرا!

و اما خانم ها:

۱۵) زیبا شکری ۱۶) نادیا پاشازاده ۱۷) نسرین امانی ۱۸) عذرا کهوریان ۱۹) نسیم آیرملو ۲۰) عذرا رضازاد ۲۱) شراره طاهری ۲۲) الهام گلصنملو ۲۳) سیما محسنی راد ۲۴) ستوده فضیلت ۲۵) محدثه بالنده

فقط الان یک سوال پیش میاد ، این خانومایی که اون روز داشتن خودشونو به آب و آتیش میزدن و به سوی کلاس زبان تخصصی یورش میبردن و توپم جلودارشون نبود ، الان کجا تشریف دارن؟؟؟؟ اگه این همه به علم علاقه مندن خب بسم الله ، اینم علم تشریف بیارن دیگه!

هیچی بابا! ولش کنیم بهتره! خب امیدواریم این دوستان فوق الذکر رو رو سه شنبه سر کلاس ببینیم ، با تشکررررررررات فراوان!

نمایندگی!