صندلی داغ ................. 16
یه زمانی کلاسمون یه وبلاگ دیگه داشت که مدیریتش به عهده ی مسعود بود . اون موقع مسعود واسه رقابت با این یکی وبلاگ ، اومد یه بخشی به اسم "صندلی یخی" ( در مقابل صندلی داغ!!!) گذاشت که از قضا مهمون اون صندلی یخی من بودم! یادش بخیر! فقط ۶ تا نظر داشت که ۴ تاش تبلیغات بود و یکیش مسعود بود که گفته بود زود باش جواب بده!!!
تا حالا هیش کس نتونسته اون رکورد تاریخی منو تکرار کنه...
الان من مدیر وبلاگمو مهمون صندلی داغ این شماره به انتخاب مهمون شماره ی قبل
مسعود یاسمی
هست! یکی از همه فن حریف ترین! دانشجویان کلاس ، شدیدا علاقه مند به پزشکی ، نردبان کلاس ، بسکتبالیست نمونه و کسی که باباش یک فروند موشک F16 داره!

دوستان یک صلواتی ختم بفرمایید!
اللهم صل علی محمد و آل محمد ...
چرا؟ چون اگه این صندلی داغ رو هم پشت سر بذاریم ، میوفتیم تو سرازیری و دیگه بقیش راحته! کنار جاده تابلوهای " احتیاط! خطر جوگرفتگی!!!" رو مشاهده میکنیم! هشدار میدم که این تابلو ها جدی هستند ، فلذا قبل از پرسیدن هر گونه سوال ماسک های خودتونو بزنید ، و بعد با توکل بر خدا سوالتونو پرسیده و سریعا محل رو ترک کنیییییییییییییید....!
موفق باشید.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سوگند نامه پزشکی: