داشتم با خودم فکر میکردم که آدم بعضی وقتا به قدری تو دنیای خودش غرق میشه که دیگه از تمام راههای دیگر موجود در اطرافش غافل میشه و مغز هم از قضا به صورت default به این نتیجه میرسه که راه انتخاب شده بهترین راهه و خوشبختی رو بی برو برگرد باید تو همین راه پیدا کرد!

قضیه یکم پیچیده شد!، اما من حیث المجموع، منظورم خودم بودم که این همه حاشیه دور و برم ایجاد کردم غافل از این که میشد بدون هیچ حاشیه ای و بی سرو صدا هم راه خوشبختی رو ادامه داد و به هدف هم رسید.......

یکی از کسایی که به این شکل و بی سرو صدا داره کار خودشو انجام میده و سرانجام هم بدون حاشیه به موفقیت خواهد رسید کسیه که امروز روز تولدشه......

خانوم سیما محسنی راد

خانوم محسنی راد ، تولدتونو تبریک میگم و امیدوارم زندگیتون همواره شاد ، بی حاشیه و پرفروغ باشه!

منو عشقم

آهاااااااااااااااا یه حاشیه پیدا کردم!!!!!!!!

خانوم محسنی راد این جزوه ی ژنتیک چی شد پس ؟؟؟ ملت همه مچل شدن ، دست همه مونده لا پوست گردو! حی علی الفلاح آخه یکم!