مادرم 

 تو بمان با من,تنها تو بمان

  جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب!

  من فدای تو ,به جای همه گل ها تو بخند!

   اینک این من, که به پای تو درافتادم باز

   ریسمانی کن از آن موی دراز

           تو بگیر

           تو ببند!

به نوبه ی خودم روز مادر رو به مادرامون,مادراتون ومادراشون تبریک عرض می نمایم!

راستی تا یادم نرفته بگم که امروز روز زن هم هست , پس؛

مهسا جون روزت مبارک! امیدوارم سال دیگه به همکلاسیای بیشتری هم بتونیم این روزو تبریک بگیم!