سلام بچه ها!حال همگی خوبه؟دوران امتحانات خوش میگذره؟

شماها یادتون میاد وقتی بچه بودیم،مثلا ۳،۴ سالمون بود،چقدر به دست کاری کردن وسایل خطرناک علاقه داشتیم؟مدام باید یکی بود که بهمون بگه:بچه جون به این دست نزن،جیزه! اوف میشیا!ولی ما اونقدر این کارا رو انجام دادیم تا آخر کار یاد گرفتیم چطوری باید از این وسایل استفاده کنیم تا بهمون آسیبی نرسه....

یکی از وسایل مذکور "کبریت"ه

            

بلی عزیزان،کبریت!

اما ،اما،اما...بعضیا وقتی حتی ۲۰ سالشون هم میشه،نمیتونن از این وسیله ی خطرناک استفاده کنن و دست خودشونو میسوزونن!

و باز هم اما،همین افراد که کار به این راحتی رو نمیتونن انجام بدن،چند تا کار بزرگ رو یک تنه و به بهترین وجه ممکن انجام میدن،مثل کسی که امروز تولدشه!که هم نماینده ی یک کلاس و هم مدیر وبلاگ کلاس هستن .

بله،کسی که امروز تولدشونه،حق بزرگی به گردن کلاس دارن،جناب آقای:

 SAeeeeeeD Taghavifar    

      

تولدتون مبارک آقای تقوی فر،از اونجایی که شما به عدد ۶ علاقه ی وافری دارین،ما هم،تو روز تولدتون، ۶ تا آرزوی خوب  براتون میکنیم:

۱-سلامتی که بزرگترین نعمت خداست                   ۲-عمر نوح!

۳-صبر جزیل در نمایندگی!                                     ۴-موفقیت در تمام مراحل زندگی

۵-قبولی در آزمون علوم پایه                                   ۶-و براورده شدن هر چیزی که آرزوشو دارین