دوستان اگه هنوز تشریف نبردین خونه هاتون فعلا تا امروز عصر دست نگه دارید ، نتیجه ی نهایی شروع کلاسها رو امروز عصر میگم.... یه سری بحث هایی انجام شده که امروز تکمیلشون میکنم میگم........