بهشت از دست آدم رفت از اون روزي که گندم خورد
ببين چی ميشه اون کس که يه جو از حق مردم خورد
کسايي که تو اين دنيا حساب ما رو پيچيدن
يه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس می دن
عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نيست
پرستش راه تسکينه، پرستيدن تجارت نيست
سر آزادگی مردن ته دلدادگی ميشه
يه وقتايی تمام دين همين آزادگی ميشه
کنار سفره ی خالی يه دنيا آرزو چيدن
بفهمن آدمی، يک عمر بهت گندم نشون می دن
بذار بازی کنن بازم برامون با همين نقشه
خدا هرگز کسايی رو که حق خوردن نمی بخشه
کسايي که به هر راهی دارن روزيتو می گيرن
گمونم يادشون رفته همه يک روز می ميرن
جهان بدجور کوچيکه همه درگير اين درديم
همه يک روز می فهمن چه جوری زندگي کرديم
...
این شعرو دکتر محمد اصفهانی خونده خیلی قشنگ و عمیقه.
دانلودش کنین آهنگش خیلی قشنگه.
...
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۱۳ ساعت 15:38 توسط Sona
|
سوگند نامه پزشکی: