.::NEWS::.
من قبلا اعلام کرده بودم که شروع کلاسا بعد از عید خواهد بود ولی به چند دلیل که در ذیل بشون اشاره میکنم این کار منتفیه:
۱- با توجه به این که امسال سال انتخابات ریاست جمهوری هست ، احتمالا یکسری تعطیلات طولانی رو در خرداد ماه به همین مناسبت خواهیم داشت ، بنابراین اگه از این طرف هم چند جلسه از کلاسا رو تعطیل کنیم عملا نخواهیم تونست فرجه ی مناسبی رو برای امتحانات پایان ترم جور کنیم.
۲-با توجه به صحبت ها و تبادل نظراتی که با بچه های ترم بالایی و کسایی که ۲ پیرهن بیشتر از ما پاره کردن و ریش سفید های دانشکده! انجام دادم ، همشون اتفاق نظر داشتن که این کار (یعنی لغو کردن همه ی کلاسا قبل از عید) کار جالبی نیست و به دلیل تعدد و تکثر درسا ( به تعداد واحدای کم نگا نکنید ، هرکدوم از درسا واسه خودشون یلی هستن! بعدا خودتون میبینید...) همینجوریش آدم باید فوق العاده بذاره تا درسا رو برسونه چه برسه به این که این همه هم تعطیلی پیش رو داریم.
۳-اینجا استادا زیاد با غیبت کاری ندارن ( یعنی واسه غیبت نمره کم نمیشه ، صرفا مقررات آموزش در نظر گرفته میشه (سقف غیبت)) بنابراین اگر عده ای از دوستان برنامه ی خاصی برای این مدتشون داشتن میتونن تشریف نیارن ، هیچ اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد . فقط باید مواظب باشن که اون سقف غیبت رو بعدا رد نکنن.
با توجه به این دلایل و دلایل دیگری که از این موارد میشه استنباط کرد ، تصمیم نهایی بدین ترتیب اعلام میشود:
من با اجازه ی همگی دوستان و به منظور جلوگیری از همهمه و صحبت های ضد و نقیض تمامی جلسات این هفته رو با هماهنگی اساتید لغو کردم و روز ۱۹ اسفند (شنبه ی هفته ی بعد) روز اول شروع کلاسا خواهد بود. کلاسا صرفا به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و طی این مدت، هم یکسری از کلاسا رو تشکیل دادیم و کسایی که میان جزوه هاشو طبق روالی که شهریار اعلام میکنه مینویسن ، هم گروه بندیا و کلیه ماجراهای کلاسا مشخص میشه تا بعد عید با یه برنامه ی مشخص کلاسا رو ادامه بدیم.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما خبر دوم: برای درس سیمیولوژی عملی لازمه که گروه بندی صورت بگیره و با لیستی که خانم مهربانی ( مسئول آموزش بخش فیزیوپات) به من دادن ، باید ۷ گروه تشکیل بدیم به صورتی که ۶ گروه ۸ نفره و یک گروه ۷ نفره اونم به نحوی که تفکیک جنسیتی توش صورت گرفته باشه!! و دخترا جدا و پسرا جدا . اما من برای این که بچه ها خودشون تصمیم گیرنده باشن و اعضای گروها با هم مچ! (match) باشن از همه ی دوستان میخوام که حداکثر تا روز سه شنبه خودشون گروهاشون رو به من اعلام کنن ، در غیر اینصورت من خودم گروه بندی رو انجام میدم و به آموزش تحویل میدم.
فعلننننننننن................ اگر سوالی دارید در خدمت هستم......
سوگند نامه پزشکی: