یا ایها المومنون و المومنات. با توجه به این که روز دوشنبه مصادف با روز جهانی کلیه هست ، کلاس دوشنبه کلیه لغو میشه و به جاش همین شنبه ساعت ۱۱ تا ۱۳ در بیمارستان امام کلاس ۳ با دکتر .... دکتر ... چی بود خدایا اسمش؟!!! آبخیز ، آبخیزداری....  یادم رفت! دکتر آبخیز حالا در نظر بگیرید، خلاصه با ایشون کلاس داریم. بعد چون هفته ی بعد هم نیستیم ، فوق العاده کلیه ی هفته ی بعد هم روز پنج شنبه ی همین هفته ساعت ۸:۳۰ باز هم تو بیمارستان امام با دکتر مختومی برگزار خواهد شد. لطفا به همه اطلاع بدید..... مرسی.

(( میگم عجب ترمی شد این ترم! ترمی که با فوق العاده شروع بشه عاقبتش با کرام الکاتبینه))

آها یه چیزی ... این که چرا فوق العاده ها رو تو یه روز و یا یه جای مناسبتر ننداختم اینه که اونجا تو بیمارستان اصلا جا نیست و همینا هم به زور جور شد + بعد عید هم فرصت چندانی واسه فوق العاده نداریم ، از الان باید جمع و جور کنیم.... 


روز یکشنبه و سه شنبه دو فوق العاده پاتولوژی با دکتر عباسی داریم...........