* امتحان پاتولوژی به دلایل بسیار در مورخه 92/3/7 قابل برگزاری نیست ، زودتر هم مخالف زیاد داریم بنابراین تاریخ امتحان 92/3/11 روز شنبه ساعت 12:15 در سالن امتحانات دانشکده پزشکی نازلو از مباحث : "خون و لنفوئید + گوارش+ دستگاه تناسلی مونث + پستان " با ارزش تقریبی 8 نمره با تعداد 41 سوال برگزار خواهد شد.

*یک گلایه و یک توضیح: علت این که من فوق العاده پاتولوژی روز شنبه با دکتر ناجی رو روز چهارشنبه برگزار کردم این بود که من روز سه شنبه بعد از ساعت 10:30 که همه تشریف برده بودین استراحت شروع کردم واسه روز شنبه کلاس پیدا کنم  که متاسفانه تو کل شهر ارومیه تمام بیمارستانها (سیدالشهدا ، طالقانی ، امام ، مطهری) و کلیه دانشکده ها ( بهداشت ، مامایی ، پیراپزشکی ، پرستاری ، پزشکی و دندان و دارو) یک کلاس خالی با ظرفیت 50 نفر نتونستم پیدا کنم ، بنابراین به ناچار با التماس فراوان دکتر ناجی رو راضی کردم که چهارشنبه بیاد و فوق العاده رو برگزار کنیم. حتی المقدور هم سعی کردم به همه اطلاع رسانی کنم (البته به جز کسایی که گوشی همراشون ندارن!) اما وقتی صب اومدم دیدم با خودم 6 نفر نشسته تو کلاس واقعا ناراحت شدم ، و نمیدونید چقدر پیش استاد شرمنده شدم . دلیل این که لیست دادم به استاد که حضور غیاب بکنه هم همین بود. البته کسایی که جدا خبردار نشده بودن حضور خوردن ولی کسایی که میدونستن و حرف ما رو پشیزی! ارزش قایل نشدن با کمال احترام 2 تا غیبت خوردن. اینم بگم که اگر ما، مابقی فوق العاده های دکتر ناجی رو برگزار نکنیم کلاسها تا 20 تیر ادامه پیدا میکنه. پس اگه با این شرایط استاد قبول بکنه که فوق العاده های دیگه رو برگزار کنیم لطف کنید چه حضورغیاب باشه و چه نباشه تو کلاس شرکت کنید. در ضمن برای بعد از خرداد ماه چون یه تعداد از کلاسها تموم میشه برای روز شنبه کلاس خالی پیدا میشه. نگران اونجاش نباشین. 

*یه چیز دیگه هم میخواستم بگم که چون خیلی طولانی میشه بی خیال میشم و بعدا تو کلاس توضیح میدم.