...........92/2/28............::NEWS::.
از همکلاسی های عزیز دعوت میشود
فردا به جای پاتولوژی در کلاس فارماکولوژی در دانشکده با اجرای روحنواز دکتر محمودیفر حضور به هم رسانند
پذیرایی : ساعت 8:30 تا 10:30 به صرف حضور و غیاب
منتظر حضور سبزتان هستیم
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۸ ساعت 20:48 توسط SAEEEEEED
|
سوگند نامه پزشکی: