و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان جزوه ی سیمیولوژی رو تونستم رو وبلاگ آپلود کنم.

اول یه توضیحاتی راجع به امتحان بدم:

امتحان سیمیولوژی نظری روز چهارشنبه تو دانشکده برگزار میشه ، ساعت دقیقش رومتعاقبا اعلام میکنم. اما این که چرا اینقدر دیر اقدام به ارائه جزوه میکنیم:

توضیح کاملش رو تو مقدمه جزوه دادم. فقط اینو بگم که کل جزوه ی سیمیولوژی عملی رو به شکل یه کتابچه درآوردیم و یه چیز جمع و جوری شده که احساس میکنم مطالعه ش لذت بخش خواهد بود مضافا با توجه به حجم عکس ها و مطالب غیر علمی که جهت هیجان انگیز کردن جزوه به کار برده شدن ، مطالعه این جزوه بیشتر از چند ساعت به طول نخواهد انجامید پس نگران این طرف قضیه نباشید.

* فقط یه نکته کوچولو: ما تا امروز معطل رسیدن جزوه ی یکی از بچه ها بودیم که متاسفانه به علت مشکلاتی که داشت نتونست اون یه جلسه رو به دستمون برسونه. بنابراین ما فعلا همین تعداد جلساتی که در اختیار داشتیم رو به شکل کتابچه درآوردیم و در واقع این فقط یه trial از جزوه هست (برای دوستانی که میخوان پیشخوانی) بکنن و اصل جزوه به صورت کامل روز یکشنبه در چاپ و تکثیر خواهد بود.

یه سری توضیحات هم در مورد خود امتحان: اونطور که من پرس و جو کردم ، امتحان فوق العاده ساده ای هست که چه بخونی و چه نخونی نمرات یکسانی رو به همه خواهند داد !!! (چیزیه که من از بچه ها شنیدم) سوالات تستی هست و مهمترین بخش ها ، بخش قلب ، بخش پوست و بخش ریه هست و سخت ترین سوالات هم مربوط به دکتر محمودلوهست که ما حتی ظاهرشون رو هم زیارت نکردیم ولی سوالاتشون رو زیارت خواهیم کرد. پس اگه میخواید برای مطالعه این جزوه اولویت بندی کنید ترتیب به این شکل هست: جلسه 4 ، جلسه 6 (که فعلا نداریمش! ان شا ال.. روز یکشنبه) ، جلسه 7، و بعد جلسات 2، 1، 3 و 5 به ترتیب . البته اگه حوصله شو دارید به ترتیب همون چیزی که تو جزوه نوشته شده مطالعه کنید.

برای دانلود جزوهاینجارا فشار دهید!