اخبار...................2/4/92
قرار شده من برنامه ی امتحانات رو بنویسم ، برنامه رو الان این شکلی نوشتم ، ببینید اگر پیشنهاد خاصی دارید اعلام کنید ، اگر نه همینو به عنوان برنامه ی نهایی اعلام کنم:
شنبه ............................ ۲۹/۴/۹۲ ..................... ساعت ۱۰:۳۰ ................ کلیه
چهارشنبه ......................۲/۵/۹۲ ........................ ساعت ۱۰:۳۰ ................ روماتولوژی
یکشنبه .......................... ۶/۵/۹۲ ....................... ساعت ۱۰:۳۰ ................ خون
چهارشنبه ....................... ۹/۵/۹۲ ....................... ساعت ۱۰:۳۰ ................ فارماکولوژی
دوشنبه .......................... ۱۴/۵/۹۲ ...................... ساعت ۱۰:۳۰ ................ پاتولوژی
سه شنبه .......................۱۵/۵/۹۲ .......................ساعت ۸:۳۰ .................. ریویوی پاتولوژی عملی
چهارشنبه ...................... ۱۶/۵/۹۲ ....................... ساعت ؟ ....................... پاتولوژی عملی
بچه ها ببینید ، برنامه رو از اون ور صلاح نبود که کش بدم، چون می رفت بعد عید فطر و ملت دیگه حوصله شون نمی کشید بمونن واسه امتحان و خودمون هم خسته می شدیم. از طرف دیگه از اینور هم زیاد نمیتونستم جلو بکشم چون از فرجه مون زده میشد. بنابراین برای این که واسه روماتو یک روز فرصت اضافه تر وجود داشته باشه کلیه رو یه روز آوردم جلوتر (به جای ۳۰ام آوردمش ۲۹ام) و فاصله ی بین سایر درسها هم به نظر منطقی میاد. الان باز نگاه کنید ، اگه باز پیشنهاد خاصی دارید ارائه بدید ( تا فردا) اگه نه که همین شکلی نهاییش کنم.
- در مورد نمره های پاتو که فعلا تصحیحش رو کامل نکرده. اما نمره های سیمیو نظری ۴ بخش نمراتشون رو دادن ولی مابقی (جراحی و شکمبه!)هنوز موندن که کامل نشده. ولی با خانم مهربانی که صحبت کردم قرار شد حتما مساعدت صورت بگیره و نمره ها با توجه به سطحی که دارن شیفت پیدا کنن. خلاصه جای نگرانی نیست.
سوگند نامه پزشکی: