روز پزشک مبارک
شعرم رو تقدیم میکنم به تمام دکترهای ارزشمند دنیا
:
تو مامور خدا روی زمینی صبوری،مهربانی و صمیمیصفات تو صفاتی آسمانی ست بهای زحمت تو زندگانی ست
تو پرکاری و زحمتکش وعاشق به پایت مریم و یاس و شقایق
تویی محرم به اسرار دل ما تویی مرهم برای مشکل ما
همانا مهربانی پیشه ی توست صداقت در دل و اندیشه ی توست
حضورت شادی و امید بیمار تویی آرام و دلسوز و وفادار
تو شغلت،شغل اعلا و خدایی ست همه کوش و تلاشت خیرخواهی ست
به همراهت خدای آسمانها که از تو شاد و خشنودند جانها
خدا خیرت دهد ای آبرومند پناهت، یاور و یارت خداوند
سلامت باشی و پاینده و شاد موفق باشی و جاوید و آباد
به امید اینکه خودمون هم روزی دکترهای خوبی بشیم.
روز پزشک مبارک
سوگند نامه پزشکی: