شعرم رو تقدیم میکنم به تمام دکترهای ارزشمند دنیا :


تو مامور خدا روی زمینی                                صبوری،مهربانی و صمیمی

صفات تو صفاتی آسمانی ست                        بهای زحمت تو زندگانی ست

تو پرکاری و زحمتکش وعاشق                         به پایت مریم و یاس و شقایق

تویی محرم به اسرار دل ما                             تویی مرهم برای مشکل ما

همانا مهربانی پیشه ی توست                       صداقت در دل و اندیشه ی توست

حضورت شادی و امید بیمار                             تویی آرام و دلسوز و وفادار

تو شغلت،شغل اعلا و خدایی ست                  همه کوش و تلاشت خیرخواهی ست

به همراهت خدای آسمانها                            که از تو شاد و خشنودند جانها

خدا خیرت دهد ای آبرومند                             پناهت، یاور و یارت خداوند

سلامت باشی و پاینده و شاد                        موفق باشی و جاوید و آباد

به امید اینکه خودمون هم روزی دکترهای خوبی بشیم.
روز پزشک مبارک